技術分享所有 內容 - 共有 19 項相關內容
單車知識:甚麼是 LOCK 踏?

你可能成日聽到 Lock 踏一詞。究竟咩係 Lock 踏?Lock 踏有咩用?點解要用呢?用 Lock 踏有咩要注意?會唔會好唔方便呢?以上或以外嘅迷思,下文應該可以幫你逐一解答。

改裝單車 - 升級剎車系統小分享
Jun 02, 2015 - 技術分享

大部份車友添置單車後,都想為單車改裝一番,令單車操控更得心應手。而云云眾多單車配件,小編認為最重要的改裝環節,莫過於是剎車系統。

一個小玩意,足以令你由識踩單車變唔識踩單車!

好多人都覺得,識踩單車係一世,一定唔會唔記得嘅。但其實只需晌部單車上改少少嘢,就可以令你由識踩變唔識踩!係咪咁神奇呀?

單車知識:淺談碟剎制式與類型

近年,市面上不少原裝單車都已經配置碟剎,而 UCI 亦正式確認未來兩年會批准「碟剎公路車」合資格比賽,相信碟剎系統會是頗受注目的話題。有見及此,15km.hk 為各位車友整理一下有關碟剎的資料。

換單車車輪心得分享!試換 Reynolds 46 車軨
Apr 26, 2015 - 技術分享

升級車輪相信是大家單車改裝清單上其中一項必備項目。但大家有沒有想過自己動手為自己單車換車輪呢?小編就有小小心得分享......

單車避震點樣 set?簡介設定單車避震方法
Apr 11, 2015 - 技術分享

玩得爬山單車 Mountain Bike,少不免要調校單車避震。但要怎樣設定才算適合自己,相信有很多朋友都有疑問。其實,要 setup 好單車避震,其實不難!

單車知識:BB 中軸概覽

一個好的 BB,能夠把每下踩踏更有效地傳遞到單車上,讓單車的速度更高、更省力。單車款式五花八門,BB 規格亦同樣種類繁多,到底不同車架不同 BB 又有何分別?

新手教學:識踩唔識停之點樣去剎車?

你以為踩單車識得踩直線,識得轉彎就叫做識踩單車?當然唔係啦!你仲要識停車架!點停車?不如繼續睇落去啦!

新手教學:點解要轉波?
Dec 07, 2014 - 技術分享

經常聽人說,那架單車有 18 個波、這架又有 24 個波;又說上斜用低波、落斜用高波等等...

爆呔救星 Patchnride

爆呔可以說是踩單車最掃興的事,就算帶著補呔工具,都要花一些時間去搶救,如果連工具都沒有,那就唯有...

1 2