人車合一!大陸抗日神劇共賞
Jul 14, 2015 - 開心Share  

近日網上流傳大陸抗日神劇的片段,劇中主角人車合一之境界,令人嘖嘖稱奇,震撼 13 億人 (仲有 59 億人未睇)!看過此片後,大家都不敢妄言自己識踩單車。

原來這套神劇是《铁道游击队》(譯:鐵道游擊隊),故事講述 (可以不睇,直接跳下段)
...... 抗日戰爭時期,山東南部棗莊礦區以劉洪、王強為首的一批煤礦工人和鐵路工人,不堪日寇的欺壓和蹂躪,在中國共產黨的領導下,秘密建立起一支短小精悍的游擊隊,他們 "飛車搞機槍" 、 "血染洋行" 、 "智打票車" 、 "夜襲臨城" 、 "打岡村" 、 "搞情報" 、 "奪布車" 、 "上濟南" 、 "下徐州" ,活躍在日軍侵華戰爭的主要鐵路命脈——津浦線的山東沿線,鼓舞了鐵路沿線人民的抗戰士氣,有力地配合了主力部隊的對日作戰,老百姓稱他們 "飛虎隊" ,他們在八路軍中的正式番號是 "鐵道游擊隊" ......

 

筆者點評:
功夫同唔少野 crossover 過,例如足球、熊貓、點心、灌籃等等,至於同單車 crossover 可謂第一人。一架硬架單車要係石堆飛馳,除左技術之外,就一定要唔怕 pat pat 痛;0:43 的凌空自轉動作,非常講求腰力;1:14 的原點斜剷,筆者只愧不如,唔知點樣發力;1:41 的混合了蛤蟆功、輕功,臨尾加個擺尾動作,唔算太難,不過要裝個車尾架先。

 

筆者點評:
0:12 可以睇到踩人落車係好難,連主角咁勁都企唔穩;0:31 在火車軌上面行其實好醒,因為平滑既表面有利加速,在 0:46 可以見到子彈都追唔到 (開槍射路軌?!) ;0:59 動真格喇,原地向升起,先用前轆改路軌方向,再利用升力直上火車頂,飛躍車卡尤如小菜一碟!

<完>

資料來源:15km.hk 精神科

 




Share
分享至 facebook

讀者投稿

誠意邀請各位以文字、相片甚至影片,跟大家分享有關單車的事!
題材不限,隨便發揮,內容如路線靚相、經驗之談、遊記趣聞、買車改車等亦可。
內容版權歸作者所有,亦歡迎留下大名 / 筆名,以供萬民歌頌。XDD

投稿方法:請把以下檔案電郵至 submit@15km.hk:
- 內文 (Word / 純文字)
- 圖片 (JPG, 600px 或以上更好)
- 影片 (eg: Youtube link)
- 閣下姓名及聯絡方法

註:15km.hk 保留最終刊登、修改權利;投稿文章皆為作者本人立場。


相關文章
隨時救你一命!Byxee 單車預警系統
隨時救你一命!Byxee 單車預警系統
隱形戰機設計!超型 BME 限量單車
隱形戰機設計!超型 BME 限量單車
大台新劇《衝線》 認真定花生?
大台新劇《衝線》 認真定花生?
給未買單車的人:10 件你不知道的事
給未買單車的人:10 件你不知道的事
超認真的香蕉 Holder
超認真的香蕉 Holder