主人出巡
Oct 22, 2012 - 開心Share  

香港大部份的主人都愛深歸簡出,間中找個窿匿埋一時三刻都是家常便飯。但係外國較開放的社會,一位當地的主人 MJ 零舍 open,估你唔到,竟然鍾意帶住「奴才」出巡。

最近在美國費城,一位「奴才」踩住單車,帶埋主人出街兜風,就片中所見,主人甚為歡喜,周不時開金口舐「奴才」,讚下佢手車都算定。主人亦顯出好奇的天性,時左時右,好似視察民情一樣。

看完這段片,相信大家都可能有兩大問題:首先主人有無扣安全帶之類? 其次有無跌過落地呢? 根據「奴才」RudiElias 轉述,主人既無安全裝置、亦無跌過落地,咦,看來這位主人愛刺激、愛挑戰,真有霸氣!




Share
分享至 facebook

讀者投稿

誠意邀請各位以文字、相片甚至影片,跟大家分享有關單車的事!
題材不限,隨便發揮,內容如路線靚相、經驗之談、遊記趣聞、買車改車等亦可。
內容版權歸作者所有,亦歡迎留下大名 / 筆名,以供萬民歌頌。XDD

投稿方法:請把以下檔案電郵至 submit@15km.hk:
- 內文 (Word / 純文字)
- 圖片 (JPG, 600px 或以上更好)
- 影片 (eg: Youtube link)
- 閣下姓名及聯絡方法

註:15km.hk 保留最終刊登、修改權利;投稿文章皆為作者本人立場。


相關文章
用單車載小朋友的另類方法
用單車載小朋友的另類方法