開心Share所有 內容 - 共有 158 項相關內容
另類畫畫方法 用單車車胎紋畫畫!
Sep 23, 2014 - 開心Share

畫畫工具有好多種,原子筆鉛筆毛筆...... 但是有一樣你未必會諗得到,就是用單車的車胎紋來畫畫!

《八月十五曬月光》中秋踩車活動花絮

中秋節剛過,大家於當晚又有怎樣過呢?而我們 15km 便舉行了首波單車團《八月十五曬月光》活動,與參加的朋友一同從油塘出發,踩到啟德跑道公園。當...

依家去踩單車定去打仗先?Motoped 超級兩用山地單車

香港鍾意打 Wargame 的人有好多,但好似呢部 Motoped Survival Bike 超級山地單車咁,唔知會唔會有朋友買嚟去打 Wargame 呢?

單車人的理想國度:帶你看阿姆斯特丹單車文化

在距離我們 9290 公里的荷蘭,就一早認知無止境興建道路而帶來更多車輛在馬路上行駛不是辦法,當地政府幾十年來...

單車題材電影《破風》香港取景拍攝
Aug 24, 2014 - 開心Share

繼早前提及一套以單車作為題材拍攝的電視劇,現在介紹另一套以單車為題材的電影。雖然仍未上映,但是取景自將軍澳單車館,想必大家都會支持香港單車運動吧!

世上有沒有偷不到的單車?YERKA Porject 答到你!

當世界各地的車友們想盡辦法,令自己單車不會被偷之際,YERKA Project 就輕鬆解決了這個問題!點解決?

插畫師筆下的紐約單車友 你又會係入面的邊一種?
Aug 29, 2014 - 開心Share

紐約一個插畫師,畫出於紐約踩單車的 12 種單車友,究竟呢 12 種車友可唔可以 Apply 落香港的車友度?你又屬於邊一類?

給未買單車的人:10 件你不知道的事

聽說你未買單車,又或者是在思前想後中,若然是真的話,我只想跟你說一句:買吧...

放一架係枱頭都幾過癮喎!
Aug 03, 2014 - 開心Share

一部跟單車運動有關的動漫模型掣作認真,絕對值得收藏...

橫越英法海底隧道 世界第一人
Aug 11, 2014 - 開心Share

2013 年環法冠軍 Chris Froome,成為全球第一位從英國踩單車到法國的人...

1   ...   4 5 6 7 8 9 10 11 12 13   ...   16